google-site-verification=FN9lk2RVgHqEuljKCYAdM6ViU5zLfQpRHR9K9nFMoo8

Mindfulness individueel

8-weekse “Basistraining Mindfulness” (individueel) (MBSR-training)

De Basistraining Mindfulness via een privé-traject.

De laatste jaren is er steeds meer belangstelling voor een individuele 8-weekse Basistraining, o.a. omdat de wekelijkse sessies op een tijdstip in onderling overleg ingevuld worden.

Je hebt 8 weken lang 1 contactuur per week en oefent verder zelf thuis ook een half uur per dag.

Inclusief werkboek en 5 formele liggende, zittende en bewegende oefeningen (door de eigen trainster ingesproken).

De kosten zijn €525,- p.p.(tarief excl.BTW).

Na een persoonlijk intakegesprek, waarin ruimte is voor het uitwisselen van vragen over o.a. de inhoud en je motivatie om mee te doen, beslis je definitief of je de individuele training gaat volgen.

Een intakegesprek kost € 30,- (te betalen tijdens het intakegesprek). Dit bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag van de trainingskosten als je daarna de training bij mij gaat volgen.
Met een studentenpas of een Bredapas krijg je 10% korting.
Doe je de training bij mij voor een tweede keer dan krijg je 10% korting.

Soms is het prettiger of nodig (tijdelijk) individueel begeleid te worden, speciaal gericht op jouw situatie, bijv. als je problemen hebt met slapen, ademhaling, depressieve klachten, spanningsklachten, als je “teveel in je hoofd zit” of “niet lekker in je vel”.

Meestal is een combinatie van yoga en mindfulness erg effectief. Vaak treedt in dit soort gevallen al na een paar individuele consulten en regelmatig oefenen een hele verbetering op.
In onderling overleg wordt tijdens het intake-gesprek een behandelplan afgesproken. Bij twijfel of yoga en/ of mindfulness geschikt voor je is graag je arts of therapeut raadplegen.

Reacties van cursisten:

”Ik heb zoveel geleerd over mezelf: dit is de beste training  die ik ooit gedaan heb in mijn leven”.

“Ik doe ‘gewone’ dagelijkse dingen nu ook met meer aandacht en hoop dit vast te kunnen houden.”

“Ik heb meer met afstand naar mijn eigen proces en mijn gedachten leren kijken en ben milder geworden naar mezelf.”

“Ik ben rustiger, anders geworden, minder kritisch naar mezelf en anderen, neem situaties zoals ze zijn en kan meer genieten.”